Як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжуєінформувати про права споживачів.

 

На цей раз говоримо, як захиститисвої права у випадку,коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

 

Якщо в закладі харчування Вам принесли замовлення:

  • яке за зовнішнім виглядом не відповідає зображеному в меню (крім випадків, якщо продавець зазначає про можливі відмінності у зовнішньому вигляді)
  • в якому наявні інгредієнти, не вказані в меню
  • що містить сторонні предмети
  • яке явно не придатне для споживання (зіпсоване, несвіже)
  • з суттєвим запізненням (якщо офіціант заздалегідь запевнив, що страву принесуть протягом конкретного часу

 

ВИ МОЖЕТЕ:  не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.

 

Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:

 

  1. Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.
  2. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

 

Ви також маєте право зважити страву, якщо у вас виникла підозра щодо невідповідності вказаній у меню вазі.

 

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,

Звертайтесь:

  • Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
  • Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужбиwww.consumer.gov.ua
  • Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103