#Медреформа для кожного українця розпочинається вибором своїх лікарів. Після того, як ви знайдете бажаного сімейного лікаря, терапевта або педіатра, потрібно буде підписати з ним декларацію. Це швидкий та простий процес, головне – взяти всі документи й уважно слідувати інструкціям. Ось невеличка шпаргалка, яка допоможе краще підготуватися:
1. Декларації можна починати підписувати з квітня. Зверніться у медзаклад, де працює бажаний лікар. З собою потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то візьміть також свідоцтво про народження дитини.
Зверніть увагу, що заклад, у якому працює обраний вами лікар, має бути підключеним до системи «Електронне здоров’я». Уточніть цю інформацію у реєстратурі або в лікаря. Також ви можете перевірити це самостійно за цим посиланням: https://goo.gl/MLAuRR
2. Ваші дані та контактний телефон внесуть у систему «Електронне здоров‘я». Це зробить уповноважена особа закладу ПМД: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар.
Декларації вносяться в електронну систему – не буде жодних бланків, форм або печаток. Після введення даних ви отримаєте СМС з кодом для підтвердження номеру телефону.
3. Уповноважена особа медзакладу роздруковує із системи «Електронне здоров‘я» примірник декларації для перевірки. Уважно перевірте усі свої дані.
4. Якщо все правильно, уповноважена особа медзакладу роздруковує із системи «Електронне здоров‘я» ще один примірник декларації. Обидва примірники декларації мають бути ідентичними й без помилок.
5. Пацієнт підписує 2 примірники декларації. Один із примірників залишається у вас, інший – у медзакладу.
6. Уповноважена особа медзакладу накладає електронний цифровий підпис працівника юридичної особи на декларацію та надсилає її в систему «Електронне здоров‘я».
Готово! Коли медичний заклад автономізується та укладе договір з Національною службою здоров’я, гроші за ваше обслуговування в обраного лікаря держава сплачуватиме до медичного закладу.