В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!», Головне територіальне управління юстиції у Львівській області надає покрокову інструкцію щодо обміну/повернення товару, придбаного в інтернеті.
- необхідно зберегти документ-підтвердження про оплату товару;
- протягом 14 днів (з дня здійснення купівлі товару) звернутись до продавця з вимогою повернення/обміну товару;
- варто переконатись, що товар збережено у первісному вигляді;
- повідомити про те, як можна забрати товар: витрати за пересилку покладаються на продавця або за домовленістю.
У випадку відмови продавцем прийняти/обміняти товар:
- варто переконатись, що знаєте інформацію про суб`єкта господарювання, який здійснює продаж товару;
- необхідно звернутись із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби.
ПАМ`ЯТКА: СУДОВИЙ ЗБІР ЗА ПОЗОВАМИ ПРО ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ НЕ СТЯГУЄТЬСЯ
Можливо Вас зацікавить:
Переглядів - 4